Tuesday, February 23, 2010

Pengarap

hayoo..lama nda nyenguk blog laban ti mayuh tai bukai t ngerindang.Saritu bisi ga 2 exam..baru pulai meh tu..pecaya nda tiap2 iku mensia bisi pengarap dalam ati tauka diri sida empu?Aku arap a...
Tiap iku kitai bisi pragam sereta runding ke diri empu.Lebuh ku duduk kediri tauka nadai pegawa,selalu aku berunding ke diri empu.Manah ke ulah aku?Aku tu mereti ke ajar tauka enda ngasi?Nama penyadi aku 10 taun ke ila?Suah meh nya nadai saut..Tang dalam runding din,sapa kitai ke enggai utai ke manah dalam pengidup kitai..ka meh ke semua penyamai,enggai meh ke utai ti jai,tau ngasuh ati tusah,pendiau rusak..amat nda?
Ba penemu aku meh,manah enti kitai bisi pengirau ke diri empu.Nama kebuah kini?Kebuah nya laban nti kitai bisi pengirau ke diri empu nya tau nagang kitai ari semina ngerunding utai ke bisi ba mua mata kitai aja.Ti kitai nembiak sekula nya tau nagang kitai ari ngelusu,laban takut enda mujur.Tang kala ga nya nasuh aku mpu stress laban ti bisi endar ati deka bepekit enggau bala bakih ke sama belajar.Dalam ati din suah ndar enggai alah.Tang naka ulih kitai meh..anang kelalu enda puas ati laban enti kitai selalu ngembuan ati ti enda puas nya tau ngujung ke kitai dibalut runding kepapas.
Pengarap aku engka enda sama enggau pengarap kita tang enda salah ti sama.Pengarap aku ke diri empu nya dalam runding aku,nama-nama pengawa kereja aku nya meh kena ku nyukat usaha aku empu.ti sema pemutus utai kereja aku manah tauka enda,arinya meh aku ngubah tauka majak ngembuan nya..saritu,pegila enggau ke jemah ila pengarap aku ke diri empu enda lenyau,enda luntur,enda kurang tang majak mansang.3 taun tu aku besampi ke diri mujur dalam pelajar,dalam ati ku bisi endar pengingin ati deka nampung pelajar ke lebih tinggi ari ke diatu...
Bah,ila meh ku nampung baru...lelak ku saritu..arap k aku enggau kita sama mujur dalam semua pengawa ti dikereja..Petara ngau kitai semua.._tiada yang mustahil bagi orang yang percaya

No comments:

Post a Comment